مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-14سياسي

اجرای رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» از سوی یگان های ارتش در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، سرهنگ شمسعلی اسدی عصر سه شنبه در گفت وگویی، ادامه داد: این مراسم روز جمعه 29 فروردین از ساعت 10 صبح با حضور امیر سرتیپ جلالی نسب فرمانده قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در استان های قم و گیلان در حدفاصل بلوار شهید محمد منتطری(بهار) تا خیابان شبستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: یگان های شرکت کننده در این مراسم پس از این آیین، جهت ضدعفونی و میکروب زدایی معابر و فضاهای شهری به نقاط مختلف شهر اعزام می شوند.

سرهنگ اسدی، در قم با اشاره به برنامه های گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش در قم ابراز کرد: برنامه های این روز بر محور پاسداشت رشادت های ارتش بخصوص نیروی زمینی پیش بینی شده است و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری توسط یگان های منتخب این نیرو در قم اجرا می شود.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با اشاره به احرای 200 برنامه مختلف به مناسبت روز ارتش گفت: این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی، اجتماعی و نظامی است که به طور مستقل از سوی ارتش و یا با مشارکت ارتش، سپاه، بسیج، گروه های جهادی، شهرداری و دیگر دستگاه ها و نهادهای استان برنامه ریزی شده و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ضدکرونایی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» از سوی یگان های ارتش در قم

اجرای رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» از سوی یگان های ارتش در قم