مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-14اقتصادي

سه هزار میلیارد ریال از طلب زعفرانکاران خراسان رضوی پرداخت شد


عباس علی آبادی روز سه شنبه در بازدید از روند نگهداری زعفران خریداری شده در انبارهای استان خراسان رضوی افزود: کل طلب زعفرانکاران این استان 6 هزار و 390 میلیارد ریال است که تاکنون سه هزار میلیارد ریال و معادل 46 درصد آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به گذشت حدود چهار ماه از پایان زمان خرید زعفران توسط دولت ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به رغم مشکلات موجود پرداخت مطالبات زعفرانکاران در اسرع وقت انجام شود.

وی با اعلام رضایت از روند خرید حمایتی زعفران و همچنین نگهداری و انبارداری زعفران خریداری شده گفت: باید بررسی لازم و دقیق در خصوص میزان رطوبت محل نگهداری زعفران ذخیره شده انجام و تمامی دستورالعمل های استاندارد نگهداری زعفران به صورت کارشناسی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

علی آبادی مهمترین هدف خرید حمایتی زعفران توسط دولت را حمایت از کشاورزان، تنظیم بازار زعفران و جلوگیری از سوء استفاده واسطه گران برشمرد.

در مجموع 9 هزار و 504 نفر از کشاورزان خراسان رضوی محصول تولیدی خود را در قالب طرح خرید حمایتی زعفران تحویل مراکز خرید دادند که تاکنون با 2 هزار و 939 نفر آنان تسویه حساب شده است.

از هشت آبان تا 30 آذر ماه پارسال 68 تن و 825 کیلو گرم محصول زعفران تولیدی کشاورزان در خراسان رضوی خریداری شد که هم اکنون در چهار انبار ویژه استان نگهداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار میلیارد ریال از طلب زعفرانکاران خراسان رضوی پرداخت شد

سه هزار میلیارد ریال از طلب زعفرانکاران خراسان رضوی پرداخت شد