مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-14اقتصادي

پرداخت 60 میلیارد ریال وام توسط صندوق های قرض الحسنه دامغان


مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان، گفت: در سال 98 صندوق های قرض الحسنه محله محور در سطح این شهرستان توانستند 60 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کنند.

- سرهنگ علی اسلام پناه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه صندوق های محله محور دامغان در سال گذشته موفق به پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان شدند، ابراز کرد: در شهرستان 56 صندوق قرض الحسنه محله محور وجود دارد که از این تعداد 16 صندوق شهری در شهرهای دامغان، دیباج، امیریه و کلاته و مابقی در روستاهای اطراف فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین هر صندوق قرض الحسنه 300 تا 500 نفر عضو دارد که بیشترین آن ها در شهر دیباج با سه هزار نفر عضو است، تاکید کرد: تسهیلات قرض الحسنه به 330 نفر از اعضا این صندوق ها در راستای تقویت کارگاه های تولیدی، خانگی و نیز بنگاه های کوچک و زودبازده پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان، ضمن بیان اینکه سپاه و بسیج در بحث صندوق های قرض الحسنه نقش تسهیلگری دارد و مردم خود از عوامل اصلی و بنیانگذاران ایجاد و راه اندازی این صندوق ها هستند، گفت: سپاه و بسیج سعی و تلاش خود را در راستای ایجاد اشتغال پایدار در سطح جامعه است و یکی از این راه ها تقویت نقش تسهیل گران، تشکیل تعاونی ها و افزایش صندوق های قرض الحسنه و با بالا بردن سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 60 میلیارد ریال وام توسط صندوق های قرض الحسنه دامغان

پرداخت 60 میلیارد ریال وام توسط صندوق های قرض الحسنه دامغان