مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 16:352020-04-14حوادث

ماجراجویی راننده کامیونت منجر به سقوط خودرو در سیلاب شد


مدیرعامل آتش نشانی مشهد از سقوط یک کامیونت به داخل سیلاب در حومه مشهد و تلاش آتش نشانان 2 ایستگاه برای نجات سرنشینان خبر داد.

-  آتشپاد دوم امیر عزیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: عصر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن سرنشینان یک دستگاه کامیونت ایسوزو در داخل سیلاب، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و جرثقیل ایستگاه های 36و 8 را به محل حادثه در حوالی روستای خین چماقی واقع در انتهای توس 97 مشهد اعزام کرد.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد راننده کامیونت ایسوزو در تصمیمی خطرناک اقدام به عبور  از روی پل رودخانه کشف رود را داشته که  متأسفانه حجم زیاد آب، این وسیله نقلیه به داخل سیلاب  سقوط کرده، راننده و کمک راننده برای رهایی از خطر به بالای این کامیونت پناه برده بودند و هر لحظه امکان واژگونی خودرو و مرگ آنها وجود داشت.

وی افزود: شهروندان وقتی این صحنه را مشاهده کردند بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفتند و آتش نشانان بلافاصله ضمن نجات این افراد، این کامیونت را به وسیله جرثقیل 25 تنی آتش نشانی مشهد از داخل سیلاب خارج کردند.

عزیزی با بیان اینکه خوشبختانه به سرنشینان خودرو آسیبی نرسیده، از شهروندان خواست در این روزهای بارانی از نزدیک شدن به رودخانه ها و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی راننده کامیونت منجر به سقوط خودرو در سیلاب شد

ماجراجویی راننده کامیونت منجر به سقوط خودرو در سیلاب شد