مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 17:552020-04-14سياسي

امکانات سپاه اصفهان در خدمت مردم است


سردار سرتیپ مجتبی فدا روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر اظهارداشت: سپاه نهادی انقلابی و برآمده از مردم است و همیشه در سختی ها مشکلات بعنوان پشتیبان و حامی عمل می کند.

به گفته وی دیروز جنگ بود و بسیجیان و سپاهیان در میدان نبرد علیه رژیم بعث و حامیانش جهاد کردند و امروز شرایط ایجاب می کند سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وارد میدان شوند.

فرمانده سپاه اصفهان با بیان اینکه همه گیر شدن این بیماری در کشورمان و سایر کشورها درس ها و عبرت هایی داشت، افزود: حادثه و بلا همیشه اتفاق می افتد اما آن چیزی که در این بین مهم است صبر، استقامت و استعانت از درگاه حق تعالی است.

سردار فدا با اشاره به حضور اقشار مختلف بسیج برای مبارزه با کرونا و بهبود شرایط موجود، افزود: یک میلیون و 500 هزار نفر از مردم اصفهان توسط خواهران بسیجی به صورت سه نوبت نام نویسی و به صورت خود اظهاری غربالگری شدند.

وی تصریح کرد: برای قطع زنجیره شیوع کرونا علاوه بر توزیع اقلام حفاظتی و بهداشتی با نیروی انتظامی همکاری داشته ایم و تا آخرین لحظه در کنار مردم تلاش برای نابودی ویروس و سلامتی مردم را ادامه خواهیم داد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در ادامه به تجربه های کاری فرمانده جدید سپاه فریدونشهر اشاره کرد و از وی خواست نهایت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات سپاه اصفهان در خدمت مردم است

امکانات سپاه اصفهان در خدمت مردم است