مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 18:452020-04-14ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


«سه دقیقه و سی ثانیه پای صحبت شهید حججی» رونمایی شد، بی نصیب ماندن اصفهان از مزایای حضور رییس جمهور، کسادی بازار هم مانع پای کار آمدن این اصناف نشد، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه شنبه 26 فروردین ماه) را اینجا مشاهده می کنید: سه دقیقه و سی ثانیه پای صحبت شهید حججی رونمایی شد+تصویر همه وصیت یک پدر به فرزندش مصداق بارزی از عشق ورزی بود و به مقام نعمت انسان کامل دست یافت تا حالا خاطراتش گشاینده راه هزاران نفر باشد.

بی نصیب ماندن اصفهان از مزایای حضور رییس جمهور/ مدیران استانی به تکاپو بیفتند نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان به تکاپو بیفتند و از رییس جمهور برای حضور در اصفهان دعوت کنند تا این استان از مزایایی سفر بی نصیب نشود.

کسادی بازار هم مانع پای کار آمدن این اصناف نشد در روزهایی که ویروس کرونا بیشتر فعالیت ها را تعطیل کرده است، چراغ ورزشگاه پوریای ولی اصفهان با حضور اصناف جهادگر اصفهانی روشن است.

کرونا و تعویق المپیک فرصت طلایی پیش پای سهراب مرادی تعویق یک ساله بازی های المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا سبب شد تا سهراب مرادی که خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کرد، شانس بیشتری برای بازگشت به دوران طلایی و تکرار قهرمانی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته