مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 01:502020-04-14ورزشي

رقابت 85 تیم باشگاهی قم در لیگ های فوتبال


هیأت فوتبال استان قم در آخرین ماه های دوره چهار ساله خود با حضور 85 تیم مسابقات لیگ های پایه و بزرگسالان این رشته را برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از انتخابات سال 1391 که رقابت کریم بهرامی، سیدرضا برقعی و یدالله یامولا به انتخاب بهرامی به عنوان رییس هیأت فوتبال قم منجر شد، با پایان این دوره چهار ساله، اوایل اسفند ماه سال 1395 بود که با حضور مهدی تاج رییس مستعفی فدراسیون فوتبال، حسن عابدی مدیر کل وقت ورزش و جوانان قم و اعضای مجمع هیأت فوتبال قم، مجمع انتخابات این هیأت ورزشی پرمخاطب با حواشی مختلف و جنجالی برگزار شد.

در آن مقطع کریم بهرامی، قدرت الله باقری و مهدی بهشتی از بین 9 کاندیدای ثبت نام شده مورد تایید قرار گرفته و به رقابت انتخابات رفتند که سرانجام کریم بهرامی رییس هیأت فوتبال استان قم شد و بعد از ریاست این هیأت بین سال های 1391 تا 1395، دوره ریاست خود را چهار سال دیگر تا آخرین روز بهمن ماه سال 1399 تمدید کرد.

  مجمع پرحاشیه فوتبال قم در اردیبهشت 98 زمان به سرعت سپری شد و هیأت فوتبال استان قم به ریاست کریم بهرامی اکنون به آخرین ماه های دوره دوم خود رسیده است، هیأتی که سال های پرماجرا و پرحاشیه ای را سپری کرد و در این سال ها فراز و نشیب های زیادی داشت، هیأتی که بارها مورد نقد اهالی و کارشناسان فوتبال قرار گرفت ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 85 تیم باشگاهی قم در لیگ های فوتبال

رقابت 85 تیم باشگاهی قم در لیگ های فوتبال