مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-14سياسي

قرارگاه همدلی و مواسات در لامرد آغاز به کار کرد


قرارگاه همدلی و مواسات در جوار بارگاه مطهر شهدای گمنام شهر لامرد با رمز یا مهدی ادرکنی کار خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در آیین آغاز به کار قرارگاه همدلی و مواسات اظهار کرد: مردم شهرستان های جنوب استان فارس به خصوص لامرد و مهر همیشه در امورات خیر پیش قدم بوده و هستند، و مردم عزیز این شهرستان ها در ماه مبارک رمضان کارهای خیر خود را سرعت می بخشند.

سرهنگ محمود جعفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی با فقرا اظهار کرد: بی شک این کار خیر سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی هدف از تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی را برقراری نظم در بین توزیع کنندگان خیرات بین فقرا دانست و گفت: در این امر پایگاه های مقاومت محور هستند، و طوری نباشد که در محله ای خانواده فقیری را چند نفر خیرات کنند و در محله دیگری فقیری بی بهره بماند.

وی تصریح کرد: در این طرح، هنر ما این است که افراد متشخص که دارای کسب و کاری بوده اند و در این ایام کرونایی متضرر شده و یا کارشان تعطیل شده است را شناسایی و حتی المقدور به انان کمکی کرد.

سرهنگ جعفری به گله مندی مردم در خصوص تعطیلی ایستگاه های بازرسی و طب سنجی اشاره و تصریح کرد: اگر این بازرسی ها ادامه پیدا می کرد شاید در بهبودی کمک بسزایی می کرد اما با توجه به ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه همدلی و مواسات در لامرد آغاز به کار کرد

قرارگاه همدلی و مواسات در لامرد آغاز به کار کرد