مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-14اقتصادي

پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان یارانه برای نگهداری کودکان بی سرپرست در خراسان جنوبی


بیش از 2 و نیم میلیارد تومان یارانه مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست توسط بهزیستی خراسان جنوبی پرداخت شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بیش از 2 و نیم میلیارد تومان یارانه مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست توسط بهزیستی خراسان جنوبی پرداخت شد.

علی عرب نژاد، سه شنبه شب 26 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته 23 مرکز غیر دولتی و خیریه شبانه روزی نگهداری کودکان بی سرپرست و یک مرکز دولتی(شیرخوارگاه) زیر نظر بهزیستی فعالیت داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 259 کودک بی سرپرست و بدسرپرست و 60 نوزاد شیرخوار زیر دوسال در این مراکز پذیرش شده و خدمات مراقبتی و نگهداری دریافت کرده اند، در این مراکز شرایط به گونه ای فراهم شده که محیطی شبیه به خانه و زندگی عادی را فراهم می کند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: برای نگهداری هر کودک ماهانه بین 650 تا 750 هزار تومان به عنوان یارانه نگهداری پرداخت می شود که در مجموع سال 98 مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط بهزیستی به این مراکز پرداخت شده است.

عرب نژاد یادآور شد: علاوه بر این مبالغ به عنوان بخشی از هزینه های نگهداری، این مراکز به صورت خیریه ای و کمک خیران امور نگهداری این فرزندان را تا سن 18 سالگی با کمک بهزیستی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان یارانه برای نگهداری کودکان بی سرپرست در خراسان جنوبی

پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان یارانه برای نگهداری کودکان بی سرپرست در خراسان جنوبی