مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-14سياسي

آمریکا برای کاهش جمعیت دنیا به 500 میلیون نفر برنامه دارد


نویسنده کتاب های «گشت ارشاد در آمریکا» و «آمریکا بدون نقاب» با بیان اینکه ویروس کرونا ساخته آمریکاست، گفت: آمریکایی ها بیش از 20 سال است که راجع به جمعیت­ زدایی صحبت کرده اند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس ــ احد شیرزاد: کروناویروس اگرچه در ابتدا صرفاً ابعاد پزشکی و بهداشتی خود را رو کرده بود، امّا هرچه بیشتر در بین جهانیان رسوخ پیدا کرد و ماندگارتر شد، شاخ و برگ های مختلفی پیدا کرد و علامت سؤال های بیشتری را ایجاد کرد.

دامنه سؤالات و ابهاماتی که این روزها پیرامون کرونا وجود دارد، حتی از اینکه آیا این ویروس، جنگ بیولوژیک بوده یا خیر نیز فراتر رفته است.

کوید 19 تا زمانی که در شرق، سکنی داشت، ابهامات و سؤالات خاص خود را ایجاد کرده بود، امّا از وقتی که مهمان غرب شده، جلوه های جدیدتر و عجیب تری از خود عیان کرده است.

ناتوانی آمریکا و اروپا یا همان دنیای غرب در فراهم کردن ملزومات ابتدایی مقابله با این ویروس از یک طرف و رفتارهایی نظیر به سرقت بردن محموله های بهداشتی یکدیگر، رها کردن جنازه ها در کف کوچه و خیابان، صف بستن برای خرید اسلحه، خودکشی و.

دو بعد کارآمدی و اخلاق و معنویت دنیای غرب را با چالش جدّی مواجه کرده است، به نحوی که پربیراه نیست اگر گفته شود پایه های تمدنی غرب را به لرزه در آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای کاهش جمعیت دنیا به 500 میلیون نفر برنامه دارد

آمریکا برای کاهش جمعیت دنیا به 500 میلیون نفر برنامه دارد