مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-15اقتصادي

25 واحد ضایعاتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا در زاهدان پلمب شد


رییس سازمان پسماندشهرداری زاهدان تصریح کرد: در صورت مشاهده زباله گردها در خیابان ها و محلات تذکر و اخطار توسط اکیپ ها انجام خواهد شد که در این راستا 25 واحد ضایعاتی پلمب، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان پسماندشهرداری زاهدان تصریح کرد: در صورت مشاهده زباله گردها در خیابان ها و محلات تذکر و اخطار توسط اکیپ ها انجام خواهد شد که در این راستا 25 واحد ضایعاتی پلمب، 33 گاری چرخ دستی ضبط و حدود 5 تن زباله خشک ضبط و به سایت دفن منتقل شده است.

محمدعمرحسین زهی زمانی در گفتوگو با ایسنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در راستای جلوگیری از انتشار آن، طرح برخورد با زباله گردها و جمع آوری گاری های ضایعاتی از اوایل اسفندماه شروع و تاکنون ادامه دارد.

وی گفت: در راستای سیاستگذاری و برنامه ریزی های سازمان مدیریت پسماند، ابلاغ مصوبه شورای تامین و با همکاری نیروی انتظامی از ادامه فعالیت زباله گردها در شهر زاهدان ممانعت بعمل میآید.

رییس سازمان پسماندشهرداری زاهدان بیان داشت: اکیپ ها و گشت ها بصورت شبانه روزی با ترتیب اولویت مناطق اقدام به متفرق نمودن و برخورد با زباله گردها می نمایند.

حسینزهی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با زباله گردها و جمع آوری گاری های ضایعاتی تا زمان شیوع بیماری کرونا جهت حفظ سلامتی شهروندان با جدیت تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 واحد ضایعاتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا در زاهدان پلمب شد

25 واحد ضایعاتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا در زاهدان پلمب شد