مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-15دانش

سامانه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشپاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برای اولین بار راه اندازی شده است؛ - رییس دانشگاه مذاهب اسلامی از راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه مذاهب اسلامی برای اولین بار خبر داد و گفت: آموزش مجازی از 30 فروردین ماه 99 در این دانشگاه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشپاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برای اولین بار راه اندازی شده است؛ گفت: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده و نبود امکان برگزاری کلاس های دانشگاه به صورت حضوری و لزوم عملیاتی سازی آموزش های غیرحضوری با حمایت و تأکید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دانشگاه تصمیم به بهره برداری از سامانه ای در این ارتباط گرفت.

وی افزود: راه اندازی این سیستم از چند وقت پیش در دستور کار دانشگاه قرار گرفت که پس از جلسات کارشناسی و بررسی های فراوان در نتیجه این امکان فراهم شد.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی تأکید کرد: با شیوع ویروس کرونا و جدی شدن موضوع آموزش مجازی و غیر حضوری، دغدغه اصلی من و معاونین، راه اندازی آموزش مجازی و عدم تعطیلی بحث آموزشی دانشجویان بود که کار به صورت فشرده تر انجام پذیرفت و این سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی راه اندازی شد

سامانه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی راه اندازی شد