مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-15سياسي

جریان سازی خبری علیه مشهد با 10 محور، به بهانه کرونا/ سواد رسانه ای، کلید پیروزی در جنگ روایت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، کرونا فقط یک ویروس در حوزه سلامت نبود، بلکه وقتی منتشر شد، ویروس های دیگری مثل شایعات و اخبار جعلی نیز منتشر شدند و سلامت روانی افکار عمومی جامعه را نیز به خطر انداختند.

ماجرا وقتی حساسیت بیشتری پیدا کرد که سیاست های رسانه ای یا بهتر بگوییم رسانه های سیاسی در بوق این اخبار و شایعات می دمیدند، مشهد یکی از کانون هایی بود که این اخبار و شایعات علیه آن بیشتر منتشر شده و اهداف سیاسی روشنی پشت این رویکرد وجود داشت.

مشهد کانون هجمه های رسانه ای شده بود عباس محمدیان کارشناس رسانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: مشهد به دلیل مذهبی بودنش به عنوان نماد و الگویی در دنیا شناخته شده و رسانه های بیگانه بیشترین هجمه ها را در زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد به این شهر وارد کردند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه رسانه های غربی هنگام بسته شدن درب های حرم مطهر رضوی قصدشان ایجاد تفرقه بین نهادهای ارزشی بود، بیان کرد: آنها با گفتن حرف هایی مانند اگر اعتقاد دارید امام رضا(ع) بیماران را شفا می دهند چرا حرم را بسته اید؟ می خواستند به پیکره اعتقادات اسلامی و شیعه ضربه وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی خبری علیه مشهد با 10 محور، به بهانه کرونا/ سواد رسانه ای، کلید پیروزی در جنگ روایت ها

جریان سازی خبری علیه مشهد با 10 محور، به بهانه کرونا/ سواد رسانه ای، کلید پیروزی در جنگ روایت ها