مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-15اقتصادي

تحریم ها بهترین شرایط برای گسترش تولید داخلی را فراهم کرده است


نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات اخذ تسهیلات تولید و اجرا نشدن قانون دولت الکترونیک را اصلی ترین موانع جهشِ تولید دانست.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات اخذ تسهیلات تولید و اجرا نشدن قانون دولت الکترونیک را اصلی ترین موانع جهشِ تولید دانست.

حسینعلی حاجی دلیگانی، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تحقق جهشِ تولید در گرو رفع موانع تولید برای بهره برداری از پتانسیل های موجود است، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین موانع تولید تسهیلات و مسائل آن اعم از نرخ سود، کمیت و بروکراسی اخذ تسهیلات است، که افزایش ظرفیت تولید کارگاه ها، کارخانه ها و بهره برداری تولیدکنندگان از پتانسیل ها و منابع موجود، نیازمند تسهیل در روند دریافت تسهیلات است.

وی تحریم ها را فرصتی برای بهره برداری از تولید داخلی دانست و افزود: روند صعودی نرخ ارز و تحریم ها بهترین شرایط برای گسترش تولید داخلی را فراهم کرده است، اما فرآیند طولانی اخذ مجوزهای بهره برداری، فقدان اجرایی شدن قانون دولت الکترونیک و تفویض نشدن اختیارات استانی به شهرستان ها باعث کندی روند تولید بوده و تحقق جهش تولید، در گرو رفع موانع تولید و بهره برداری از پتانسیل های موجود در کارگاه ها و کارخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها بهترین شرایط برای گسترش تولید داخلی را فراهم کرده است

تحریم ها بهترین شرایط برای گسترش تولید داخلی را فراهم کرده است