مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:062020-04-15اقتصادي

40 درصد خودپردازهای زنجان پول نقد ندارد


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا 40 درصد خودپردازهای زنجان پول نقد ندارد.

- ایسنا/زنجان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا 40 درصد خودپردازهای زنجان پول نقد ندارد.

حسن دادگر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به محدودیت عرضه پول نقد در عابر بانک های استان، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل پیشگیری از شیوع کروناویروس، محدودیت هایی در عرضه پول نقد در بانک ها و دستگاه های خودپرداز اعمال شده است.

این مسئول ادامه داد: پول یکی از عوامل مهم در شیوع بیماری کرونا است و برای اینکه استفاده از پول نقد برای خرید و فروش ها کاسته شود، این دستورالعمل ابلاغی از سوی بانک مرکزی توسط بانک ها اجرا می شود، به طوری که در حال حاضر 30 تا 40 درصد دستگاه های خود پرداز استان امکان عرضه پول نقد را نداشته و فقط سایر خدمات الکترونیکی ارائه می کند.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور اجرا شده است، گفت: این طرح سبب می شود که مردم رغبت بیشتری برای استفاده از کارت بانکی و خدمات الکترونیک به جای پول نقد برای کارهای روزمره خود داشته باشند و تا اطلاع ثانوی این محدودیت ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد خودپردازهای زنجان پول نقد ندارد

40 درصد خودپردازهای زنجان پول نقد ندارد