مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:262020-04-15فرهنگي

برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می مانیم» در همدان


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می مانیم» با توجه شیوع ویروس کرنا و به مناسبت هفته هنر انقلاب در همدان برگزار می شود.

- همدان - مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: مسابقه ادبی با ادبیات در خانه می مانیم با توجه شیوع ویروس کرنا و به مناسبت هفته هنر انقلاب در همدان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم زندی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که مهار و کنترل انتشار ویروس کرونا با فاصله گذاری اجتماعی و کاهش مراودات میسر خواهد شد، حوزه هنری همدان نسبت به برگزاری مسابقه ادبی با ادبیات در خانه می مانیم اقدام کرده است.

مریم زندی روزهای قرنطینه ، ویروس کرونا ، فاصله گذاری اجتماعی و مدافعان سلامت را موضوعات این مسابقه ادبی اعلام کرد و افزود: مسابقه در سه بخش شعر (بزرگسال، کودک و نوجوان)، داستان (بزرگسال، کودک و نوجوان) و یادداشت های روزانه برگزار خواهد شد و از برگزیدگان در مراسمی تقدیر به عمل می آید.

وی مهلت ارسال آثار را 31 اردیبهشت ماه 1399 اعلام کرد و گفت: این مسابقه شرایط سنی ندارد و کلیّه شاعران و نویسندگان استان همدان می توانند در این مسابقه شرکت کنند و دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در کتاب، مجله، فضای مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می مانیم» در همدان

برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می مانیم» در همدان