مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-15فرهنگي

رعایت «کپی رایت» استقبال از اکران اینترنتی را بیشتر می کند


محمد احمدی معتقد است با اجرای قانون «کپی رایت» در کشور، استقبال فیلمسازان برای نمایش آثارشان در فضای مجازی افزایش داده می شود.

- محمد احمدی معتقد است با اجرای قانون کپی رایت در کشور، استقبال فیلمسازان برای نمایش آثارشان در فضای مجازی افزایش داده می شود.

محمد احمدی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های سینمایی که در دست دارد، گفت: سه پروژه سینمایی را آماده نمایش دارم که پروانه نمایش فیلم های تهران شهر عشق به کارگردانی علی جابرانصاری و بعد از تو به کارگردانی فرهاد نجفی صادر شده و منتظر به وجود آمدن شرایط مناسب برای اکران آن ها هستم.

وی ادامه داد: برای فیلم سینمایی قتل عمد به کارگردانی سعید دولتخانی نیز درخواست پروانه نمایش داده ایم، همچنین یک فیلم ویدیویی با نام مهاجر کوچولو به کارگردانی بتین قبادی کار کرده ام که برای این فیلم نیز درخواست پروانه نمایش داده ایم.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: زمان اکران هیچ کدام از این فیلم ها مشخص نیست و باید دید شرایط اکران در سینماهای کشور چگونه پیش می رود و چه سیاست هایی برای آن در نظر گرفته می شود.

وی درباره نمایش فیلم ها در فضای مجازی قبل از اکران عمومی نیز بیان کرد: معتقدم این طرح بسیار خوب است و می تواند به فیلم های سینمایی کمک کند، تنها مساله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت «کپی رایت» استقبال از اکران اینترنتی را بیشتر می کند

رعایت «کپی رایت» استقبال از اکران اینترنتی را بیشتر می کند