مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-15حوادث

ناکامی برادران آدم ربا و آزادی فرد گروگان در کرمانشاه


پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره آدم ربایی در روستای تبرآباد کرمانشاه، ماموران پاسگاه قزانچی به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعاتی که فرد تماس گیرنده در اختیار پلیس 110 قرار بوده بود فرد آدم ربا با سوار کردن شخصی دیگر در خودروی پژوپارس از روستای یادشده به سمت قزانچی حرکت می کرد که ماموران این پاسگاه به سرعت با اجرا کردن طرح مهار موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و پس از حدود هفت کیلومتر تعقیب و گریز آن را مهار کردند.

سردار جاویدان با اشاره به نجات گروگانگیر از دست آدم ربا، افزود: این فرد پس از آزادی به پلیس گفت که مبلغ 450 میلیون ریال به فرد آدم ربا و برادرش بدهی دارد و آنها به همین دلیل نقشه ربودنش را کشیده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: گروگان آزاد شده در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که برادر فرد آدم ربا نیز در انجام این کار نقش داشته و هم اکنون در خانه باغی حوالی قزانچی حضور دارد.

وی گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مقام قضایی به سرعت به محل یاد شده مراجعه اما تعدادی از کارگرانی که مشغول به کار بودند عنوان کردند که شخص موردنظر دقایقی قبل محل را ترک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی برادران آدم ربا و آزادی فرد گروگان در کرمانشاه

ناکامی برادران آدم ربا و آزادی فرد گروگان در کرمانشاه