مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-15حوادث

ناکامی برادران آدم ربا در کرمانشاه/آزادی گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ناکام ماندن نقشه دوبرادر در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه برای ربودن گروگان خود خبر داد.

- ناکامی برادران "آدم ربا" در کرمانشاه/آزادی گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ناکام ماندن نقشه دوبرادر در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه برای ربودن گروگان خود خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در روستای تبرآباد کرمانشاه، ماموران پاسگاه قزانچی به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که فرد تماس گیرنده در اختیار پلیس 110 قرار بوده بود، فرد آدم ربا با سوار کردن شخصی دیگر در خودروی پژوپارس از روستای یاد شده به سمت قزانچی حرکت می کند که ماموران این پاسگاه به سرعت با اجرا کردن طرح مهار، موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و پس از حدود هفت کیلومتر تعقیب و گریز آن را مهار کردند.

جاویدان با اشاره به نجات گروگان از دست آدم ربا، افزود: این فرد پس از آزادی به پلیس گفت که مبلغ 450 میلیون ریال به فرد آدم ربا و برادرش بدهی دارد و آنها به همین دلیل نقشه روبودنش را کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی برادران آدم ربا در کرمانشاه/آزادی گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان

ناکامی برادران آدم ربا در کرمانشاه/آزادی گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان