مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-15سياسي

آغاز دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان های شیروان و اسفراین


فرمانده تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی آغاز دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک و زیست محیطی در شهرستان های شیروان و اسفراین خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی آغاز دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک و زیست محیطی در شهرستان های شیروان و اسفراین خبر داد.

سرهنگ محمد روحانی گفت: صبح امروز (27 فروردین) دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک و زیست محیطی با نام شهید چاهی اولین شهید سلامت خراسان شمالی و با رمز یا مهدی(عج) در شهرستان های شیروان و اسفراین آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، وی افزود: این رزمایش با هدف رفع آلودگی و ضدعفونی معابر و حواشی این شهرستان ها و به منظور نمایش اقتدار نظام، ایجاد وحدت، امید آفرینی و حمایت نیروهای مسلح از کادر درمانی و دل گرمی مردم انجام می شود.

وی ادامه داد: این رزمایش با حضور پایوران تیپ جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، گروه های جهادی بسیج و بسیجیان گردان امام علی(ع) برگزار شده است.

روحانی با بیان اینکه این رزمایش در اسفراین با حضور 170 نیرو در حال اجرا است، اظهارکرد: 15 تراکتور، 15 ماشین خودرویی، 30 موتور سوار و یک خودروی جنگ نوین درعملیات این شهرستان به کارگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان های شیروان و اسفراین

آغاز دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان های شیروان و اسفراین