مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-15اقتصادي

فروش بلیط اینترنتی اتوبوس در همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فروش اینترنتی بلیط ناوگان حمل ونقل برون شهری در استان خبر داد.

- مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس و به منظور لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است، افزود: از ابتدای خردادماه امسال فروش بلیط های مسافری به شکل حضوری در محل پایانه ها ممنوع می شود و مسافران می توانند برای خرید بلیط به پایگاه های اینترنتی مراجعه کنند و برنامه ریزی بهتری برای سفر داشته باشند.

وی بیان کرد: مسافران باید قبل از حضور در پایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را به طور کامل بررسی و با تصمیم گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأمین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت های حمل و نقل و ارتقای سطح خدمات را از جمله مزایای این طرح برشمرد و یادآور شد: هم اکنون به شکل مستمر ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس ها و خودروهای سواری بین راهی انجام می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسافران در اتوبوس ها باید فاصله را رعایت کنند و رانندگان نیز باید به اجرای این مهم توجه ویژه داشته باشند، گفت: شرکت های مسافربری موظف هستند بین مسافران، ماسک و دستکش توزیع کنند و بسته های تغذیه نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیط اینترنتی اتوبوس در همدان

فروش بلیط اینترنتی اتوبوس در همدان