مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:362020-04-15سياسي

فعالیت فرهنگی و هنری حوزه دفاع مقدس در کردستان تقویت شود


سردار سیدصادق حسینی روز چهارشنبه همزمان با آغاز هفته هُنر انقلاب اسلامی در دیدار رییس حوزه هنری کردستان اظهار داشت: کردستان به راستی سرزمین مجاهدت های خاموش است چرا که این استان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش پایداری در اختیار دارد که باید شناسایی و معرفی شوند.

وی افزود: کردستان معدن سوژه های ناب در طول هشت سال دفاع مقدس و جریان ایثار و رشادت مردمی برای مقابله با ضد انقلاب است و انتظار می رود، بخشی از واقعیت های آن دوران پر افتخار با زبان هنر برای نسل جدید بازگو شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: زبان هنر یک زبان بین المللی و تاثیرگذار است و ما می توانیم در قالب تولید یک اثر هنری همانند عکس، شعر، داستان، فیلم کوتاه و یک کلیپ حرف های زیادی به مخاطب انتقال دهیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتر پیام های انتقال داده شده به زبان هنر، اضافه کرد: وقتی که پیامی به زبان هنر انتقال داده می شود نه تنها میزان تاثیرگذاری آن بر مخاطب افزایش می یابد در کنار این مهم ماندگاری آن نیز چند برابر می شود.

سردار حسینی با تاکید بر تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در استان، گفت: سپاه بیت المقدس کردستان در این راستا آمادگی دارد تا حمایت های ویژه ای از فعالیت های این بخش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فرهنگی و هنری حوزه دفاع مقدس در کردستان تقویت شود

فعالیت فرهنگی و هنری حوزه دفاع مقدس در کردستان تقویت شود