مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:362020-04-15پزشكي

تکذیب شد: شیوع ویروس کرونا در گیلان از میهمانان خارجی جام فجر


فدراسیون وزنه برداری در دی سال گذشته اعلام کرد طی هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون جهانی وزنه برداری در حاشیه مسابقات جام فجر یک دوره سمینار بین المللی آموزشی با حضور 2 مدرس فدراسیون جهانی از اتباع چینی برگزار خواهد شد.

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر اطلاع رسانی حضور 2 مدرس چینی به نهادی ذی ربط گفت: با توجه به ظهور ویروس کرونا در چین، مراتب نگرانی بلافاصله به اطلاع نهادهای مرتبط در سطح ملی نظیر فدراسیون وزنه برداری کشور، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط در سطح استان رسانده شد.

وی با بیان اینکه شرایط حضور 2 مدرس چینی به طور ویژه با مدیریت فدراسیون وزنه برداری موردبررسی قرار گرفت، افزود: 2 مدرس چینی در حاشیه مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر با توجه به مبدأ حرکت و رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر قرنطینه پیش از حرکت و معاینه مستمر قبل، حین و بعد از سفر در گیلان حضور پیدا کردند.

شایعه: منشا ویروس کرونا در گیلان حضور مدرسان چینی در جریان مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر بوده است.

پاسخ به شایعه: دبیر ستاد اجرایی مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر با اشاره به رد منشا ویروس کرونا از مدرسین چینی حاضر در جام فجر گفت: گزارش رسمی غربالگری و معاینه مستمر مهمانان خارجی صادرشده توسط تیم متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شد: شیوع ویروس کرونا در گیلان از میهمانان خارجی جام فجر

تکذیب شد: شیوع ویروس کرونا در گیلان از میهمانان خارجی جام فجر