مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:152020-04-15اقتصادي

قیمت نوبرانه ها در بازار شهرکرد


رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره بار در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از ورود نوبرانه ها به بازار میوه و تره بار خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره بار در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از ورود نوبرانه ها به بازار میوه و تره بار خبر داد.

جمشید آل مؤمن در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر چغاله بادام، توت فرنگی، هندوانه و گوجه سبز در بازار موجود است.

وی با بیان قیمت نوبرنه ها افزود: امروز قیمت هر کیلو گرم چغاله بادام قیمت 25 هزار و 500 تومان، توت فرنگی هرکیلوگرم بین 20 تا 25 هزار تومان و گوجه سبز هرکیلوگرم 42 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

وی با اشاره به اینکه نوبرانه ها در بازار ثبات قیمت ندارد، افزود: با افزایش ورود این محصولات قطعا قیمت ها کاهش پیدا می کند.

آل مؤمن در ادامه با اشاره به کاهش قیمت پیاز، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم پیاز بین 8 تا 9 هزار تومان بود و هم اکنون با قیمت 4 تا 5 هزار تومان به فروش می رسد.

وی به قیمت سیب زمینی نیز اشاره و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی 7 هزار تومان بود و هم اکنون با قیمت کیلویی 4 تا 5 هزار تومان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نوبرانه ها در بازار شهرکرد

قیمت نوبرانه ها در بازار شهرکرد