مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:162020-04-15پزشكي

فعالیت سه مرکز روانشاختی میبد برای مقابله با آسیب های روحی ناشی از کرونا


رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد با اشاره به فعالیت سه مرکز روانشاختی این شهرستان برای مقابله با آسیب های روحی ناشی از کرونا، از افزایش مشاوره تلفنی این مراکز در ایام شیوع کرونا خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد با اشاره به فعالیت سه مرکز روانشاختی این شهرستان برای مقابله با آسیب های روحی ناشی از کرونا، از افزایش مشاوره تلفنی این مراکز در ایام شیوع کرونا خبر داد.

سید محسن فلاح در گفت وگو با ایسنا با بیان این که کنترل استرس و اضطراب رابطه مستقیمی با سیستم ایمنی بدن دارد، گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و این که سیستم ایمنی بدن افراد ارتباطی مستقیم با گسترش این بیماری دارد و در مقابل نیز استرس و اضطراب باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود و بیماری را توسعه می دهد، مراکز مشاوره روانشناختی شهرستان میبد برای حفظ سلامت مردم و به منظور کاهش استرس آنها، به متقاضیان خدمات مشاوره تلفنی ارائه می کند.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز فعال روانشناختی در این شهرستان، افزود: مرکز روانشناختی ضیایی، گلشن راز و آستان امید با فعالیت شبانه روزی به مردم اقدام به مشاوره در خصوص مسائل مربوط به استرس، ترس، اضطراب، دلهره و افسردگی در ایام کرونا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سه مرکز روانشاختی میبد برای مقابله با آسیب های روحی ناشی از کرونا

فعالیت سه مرکز روانشاختی میبد برای مقابله با آسیب های روحی ناشی از کرونا