مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-15اجتماعي

سامانه بارش کنونی تا کِی میهمان هرمزگان است؟


بنابر اعلام هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی اخیر تا پایان وقت پنج شنبه میهمان هرمزگان است و سبب بارش های شدید رگباری خواهد شد.

- کیانوش عارفی معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: طی امروز (چهارشنبه) و فردا بارش های شدید رگباری و احتمال بارش تگرگ و طغیان رودخانه ها برای هرمزگان پیش بینی می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود این سامانه تا اواخر وقت پنجشنبه سبب ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق، گاه تگرگ و افزایش سرعت باد در استان شود و عمده بارش های این سامانه در مناطق غربی، شمالی، شمال شرقی و برخی نقاط مرکزی استان باشد و آبگرفتگی معابرعمومی و سیلابی شدن مسیل ها را در این مناطق بدنبال خواهد داشت.

معاون هواشناسی هرمزگان ادامه داد: با توجه به حجم بارش طی این مدت در استان های همجوار توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری و با توجه به بروز صاعقه از حضور در مناطق مرتفع نیز اجتناب شود چرا که بارش در بالادست حوضه های آبریز موجب طغیان رودخانه ها و بالا رفتن دِبی آب رودخانه های استان خواهد شد.

عارفی تاکید کرد: در ساعات بعد از ظهر امروز و امشب با افزایش سرعت وزش باد های شمالی – شمال شرقی در محدوده تنگه هرمز و شرق خلیج فارس دریا مواج می شود و بیشینه سرعت باد به 50 کیلومتر بر ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارش کنونی تا کِی میهمان هرمزگان است؟

سامانه بارش کنونی تا کِی میهمان هرمزگان است؟