مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-15بين الملل

مصطفی الکاظمی: اسامی دولتم آماده است/ آمریکا عراق را نابود کرد


نخست وزیر مکلف عراق از آماده شدن اسامی اعضای دولت خود برای معرفی به پارلمان عراق و مذاکره با احزاب سیاسی برای دادن رأی اعتماد به کابینه خبر داد.

- نخست وزیر مکلف عراق از آماده شدن اسامی اعضای دولت خود برای معرفی به پارلمان عراق و مذاکره با احزاب سیاسی برای دادن رأی اعتماد به کابینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الشرق الأوسط، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر مکلف عراق در کنفرانس مطبوعاتی درباره تشکیل کابینه خود اظهار کرد: اسامی اعضای دولت آماده است و من درصدد مذاکره با احزاب سیاسی برای دادن رأی اعتماد به آن در سریع ترین زمان ممکن در پارلمان هستم تا پس از آن بتوانم کارم را طبق اولویت ها انجام دهم.

وی از احزاب سیاسی عراق خواست که با او همکاری کنند تا با هم از بحران کنونی این کشور عبور کنند.

الکاظمی تصریح کرد: ریشه مشکلات و بحران های کنونی به روند سیاسی اشتباه پس از سال 2003 بازمی گردد و اشغال کشور توسط آمریکا منجر به تخریب زیربناهای کشور شد بدون اینکه این مسیر اشتباه اصلاح شود.

وی درباره اهداف دولت موقت خود، عنوان کرد: من همانطور که همه می دانند منتخب مردم نیستم و از طریق صندوق های اخذ رأی انتخاب نشده ام و توسط احزاب سیاسی مکلف به تشکیل دولت شده ام و همین مسأله مسؤولیت من در قبال تهدیدات و چالش ها را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی الکاظمی: اسامی دولتم آماده است/ آمریکا عراق را نابود کرد

مصطفی الکاظمی: اسامی دولتم آماده است/ آمریکا عراق را نابود کرد