مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-15اقتصادي

برخورد با رانندگان تاکسی در صورت افزایش کرایه و سوار کردن 3 سرنشین در صندلی عقب


مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان درباره تخلف برخی رانندگان در اجرای طرح دو سرنشین در صندلی عقب تاکسی ها و گاه دریافت کرایه مازاد گفت: - برخی رانندگان نسبت به این طرح اعتراض دارند اما روی اجرای این طرح سفت و سخت می ایستیم و با رانندگان متخلف برخورد می کنیم.

میلاد کریمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعداد مسافران مجاز در ون ها حداکثر هفت نفر و در تاکسی ها سه نفر است، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس تعداد مسافرانی را که تاکسی ها و ون ها می توانند حمل کنند، کاهش داده و برای حفظ سلامت شهروندان بر روی اجرای آن نیز پافشاری می کنیم.

وی با اعلام اینکه به محض تأیید افزایش 35 درصدی نرخ کرایه ها در ستاد تنظیم بازار استان، نرخ جدید اعمال خواهد شد، تصریح کرد: از دریافت پول نقد در تاکسی ها خودداری می شود به طوریکه با توجه به تجربه موفق استفاده از دستگاه پوز در خط بوعلی- مهستان در 30 تاکسی طی پنج ماه رانندگان می توانند با مراجعه به بانک و افتتاح حساب مبلغ یک میلیون و 700 هزار تومان وام با بازپرخت دوساله و بدون سود برای دریافت دستگاه کارتخوان اقدام کنند.

کریمی با اشاره به اینکه ناوگان تاکسیرانی به صورت محدود و با ظرفیت 40 درصد در اول فروردین تاکنون به فعالیت مشغول بود، خاطرنشان کرد: از 25 فروردین فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با رانندگان تاکسی در صورت افزایش کرایه و سوار کردن 3 سرنشین در صندلی عقب

برخورد با رانندگان تاکسی در صورت افزایش کرایه و سوار کردن 3 سرنشین در صندلی عقب