مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-15سياسي

ساخت المان های شهری در «شهر نور» زیر ذره بین اعضای شورای شهر


از 22 طرح برای ساخت المان شهری در شهر نور ارائه شد هنوز هیچکدام مقبول نیفتند و همچنان این شهر ساحلی باید منتظر تدبیر مسؤولان شهری و فرمانداری برای ساخت نماد اصلی شهر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، المان های شهری نماد شهر محسوب می شوند که می توانند پیشینه، مشخصات، افتخارات و حتی توانمندی های شهر را معرفی کنند.

سوء برداشت ها و سوء مدیریت ها و تا حدی نیز عدم اطلاع و آگاهی کافی سبب شده که متولیان شهرسازی و معماری ما در سطح شهرها خیلی سبک و پیش پا افتاده با مسئله ی فوق برخورد کنند و به قولی با قرار دادن چند مجسمه با نام میادین اصلی سر و ته قضیه را به گونه ای به هم بیاورند! مجسمه هایی که بدون اینکه هیچگونه فکر و جاذبه ای در شخص ایجاد کنند به طور مستقیم منظور خود را بیان می کنند و در نتیجه حتی برای لحظه ای نیز نمی توانند نگاه مخاطب را روی خود حفظ کنند و به طور طبیعی نمی توانند در درازمدت اثری ماندگار به حساب آیند.

با توجه به توضیحات بالا همه کسانی که شهرستان نور را می شناسند و به مرکز شهرستان(شهر نور) مسافرت داشتند و میدان مرکزی این شهر تاریخی، شهر شیخ فضل الله نوری، نیما، بنان، خانلری و .

را دیدند، می دانند مدتی است که نماد قبلی در این میدان به منظور اجرای نماد یا المان جذاب، زیبا و چشم نواز تخریب شد اما با تغییر مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت المان های شهری در «شهر نور» زیر ذره بین اعضای شورای شهر

ساخت المان های شهری در «شهر نور» زیر ذره بین اعضای شورای شهر