مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-15فرهنگي

طالب زاده: بچه های انقلابی گام اول تولید مستندسازی انتقادی را برداشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه گفت وگوی فرهنگی رادیو گفتگو با موضوع هنر انقلابی و سینما، از عمار تا سینما حقیقت در ارتباطی با نادر طالب زاده کارگردان، - نادر طالب زاده گفت: بچه های جهادی حوزه رسانه گام اول را در عرصه مستندسازی انتقادی برداشتند و در کنار این، کار های داستانی و دراماتیک نیز با روحیه انقلابی و نه شعاری ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه گفت وگوی فرهنگی رادیو گفتگو با موضوع هنر انقلابی و سینما، از عمار تا سینما حقیقت در ارتباطی با نادر طالب زاده کارگردان، پژوهشگر و از فعالان دست اندرکار در شکل گیری جشنواره های جریان ساز مانند جشنواره عمار روانه آنتن شد.

بنا بر این گزارش، طالب زاده در رابطه با وضعیت گفتمان هنر انقلاب در آثار سینمایی گفت: ما پیشرفت های قابل قبولی در جشنواره فیلم فجر داشتیم.

کارگردانان عماری فیلم اولی با ارائه فیلم های خوش ساخت در جشنواره فجر سال 98 خوش درخشیدند بطوریکه خیلی از فیلمسازان معاصر از نظر روایت تصویر، تدوین، نقش گزینی و بازی گرفتن ها از این کارگردانان عمار عقب افتادند.

وی افزود: اینکه فیلمسازان انقلابی ما هم اکنون به عرصه جدیدی رسیده اند و کسانی که فیلم های میانه مناسب ساخته بودند در حال حاضر ارتقا پیدا کرده اند و فیلم های قابل دفاعی ازنظر ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالب زاده: بچه های انقلابی گام اول تولید مستندسازی انتقادی را برداشتند

طالب زاده: بچه های انقلابی گام اول تولید مستندسازی انتقادی را برداشتند