مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-15اقتصادي

نان های محلی سوپرمارکتی ها فرقی با نان لواش ندارند


رییس اتحادیه نانوایان اسدآباد با اشاره به اینکه هیچ کارخانه ای آرد محلی تولید نمی کند و چیزی به نام آرد محلی نداریم، اعلام کرد: نان های در حال عرضه در برخی سوپرمارکت ها به نام نان محلی فرقی با نان لواش نانوایی ها از نظر خاصیت ندارند.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه نانوایان اسدآباد با اشاره به اینکه هیچ کارخانه ای آرد محلی تولید نمی کند و چیزی به نام آرد محلی نداریم، اعلام کرد: نان های در حال عرضه در برخی سوپرمارکت ها به نام نان محلی فرقی با نان لواش نانوایی ها از نظر خاصیت ندارند.

کوروش نادریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آرد نان محلی و سنتی باید دارای 13.

5 درصد سبوس باشد و این در حالیست که نان های در حال عرضه در برخی از سوپرمارکت ها به نام نان محلی همان نانی است که با آرد سفید پخت می شود و آرد آن هیچ فرقی با آرد نانوایی ها ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون شهرستان اسدآباد هیچ مجوزی به منظور عرضه نان محلی صادر نکرده است، افزود: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای 122 واحد نانوایی بوده که از این تعداد 16 واحد به نان سنگک اختصاص دارد که برای پخت نان آرد سنگک باید از آرد 12.

5 درصد سبوس استفاده شود.

نادریان با انتقاد بر اینکه بر پخت نان محلی نظارتی وجود ندارد و فاقد کارت بهداشت و مجوز هستند و این نوع نان ها در برخی از سوپرمارکت ها در حال عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان های محلی سوپرمارکتی ها فرقی با نان لواش ندارند

نان های محلی سوپرمارکتی ها فرقی با نان لواش ندارند