مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:172020-04-15اقتصادي

کمک 15هزار میلیاردریالی خیرین صرف ساخت و تجهیز مدارس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهرالله رخشانی مهر روز یکشنبه در نشست خبری ویدئو کنفرانس با خبرنگاران استان کرمان افزود: رشد 40 درصدی کمک خیران در ساخت و تجهیز مدارس کشور در اولویت برنامه های این سازمان طی سال جدید است.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه ها و فرهنگ سازی در جلب توجه خیران به امر مدرسه سازی بهره برد تاکید کرد: 90 درصد پروژه های نیمه تمام این سازمان در زمینه ساخت و تعمیر مدارس که در سال های گذشته به دلایلی متوقف مانده بود سال گذشته فعال شد.

رخشانی مهر با بیان اینکه 50 هزار بخاری نفتی از مداس کشور جمع آوری شد ، تصریح کرد: در حال حاضر فقط چهار درصد مدارس کشور از بخاری نفتی استفاده می کنند و امکان تجهیز این مدارس به سایر وسایل گرمایشی مدرن وجود ندارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: 570 هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که 24 هزار کلاس از بخاری نفتی به منظور تامین گرمایش استفاده می شود.

وی افزود: 30 درصد مدارس کشور نیاز به مقاوم سازی و بازسازی دارند که از این میزان 18 درصد نیاز به مقاوم سازی و 12 درصد نیاز به تخریب و ساخت مجدد دارند رخشانی مهر افزود: سال گذشته 14 هزار کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد که نسبت به سال قبل از آن 40 درصد رشد داشته است و همچنین مقرر شد در سال جاری 15 هزار کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 15هزار میلیاردریالی خیرین صرف ساخت و تجهیز مدارس شد

کمک 15هزار میلیاردریالی خیرین صرف ساخت و تجهیز مدارس شد