مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-15اقتصادي

استفاده بهینه از ظرفیت های موجود مهمترین رسالت شهرداری در بحران کروناست


معاون معماری و شهرسازی شهرداری یزد با بیان این که مدیران و مسئولان باید موتور محرک توسعه همه جانبه باشند، گفت: نیازسنجی واقعی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود یکی از جدی ترین رسالت های مدیریت واحد شهری در بحران کروناست.

- ایسنا/یزد معاون معماری و شهرسازی شهرداری یزد با بیان این که مدیران و مسئولان باید موتور محرک توسعه همه جانبه باشند، گفت: نیازسنجی واقعی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود یکی از جدی ترین رسالت های مدیریت واحد شهری در بحران کروناست.

مجتبی فرهمند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نقش شهرداری و مدیریت واحد شهری برای مقابله نابسامانی های حین و بعد از شیوع کرونا، اظهار کرد: راه اندازی ستاد عملیاتی مقابله شیوع کرونا در شهرداری یزد از جمله اقدامات حائز اهمیت و موثر در این خصوص بوده است.

وی با بیان این که شهرداری باید در بحث مدیریت واحد شهری پیشتاز باشد، افزود: در شرایط بحرانی مدیران شهری باید به مثال فرماندهان جنگی در میدان بوده و نسبت به ساماندهی و مدیریت امور اقدام کنند.

معاون شهرداری، حضور میدانی مدیران ارشد برای مدیریت بحران را از جمله وظایف دست اندرکاران اجرایی دانست و گفت: برنامه ریزی کاربردی برای مدیریت منابع یکی از مهمترین رسالت مسئولان و مدیران شهری در شرایط بحرانی حین و بعد از شیوع کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بهینه از ظرفیت های موجود مهمترین رسالت شهرداری در بحران کروناست

استفاده بهینه از ظرفیت های موجود مهمترین رسالت شهرداری در بحران کروناست