مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:272020-04-15سياسي

رزمایش کمک مومنانه با حفظ عزت و کرامت نیازمندان عملیاتی می شود


فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین گفت: رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیرین، کارمندان و گروههای مختلف مردم و محوریت بسیج با حفظ کرامت نیازمندان عملیاتی می شود.

- قزوین- فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین گفت: رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیرین، کارمندان و گروههای مختلف مردم و محوریت بسیج با حفظ کرامت نیازمندان عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت رزمایش کمک مومنانه ظهر چهارشنبه در محل سپاه این ناحیه برگزار شد.

سرهنگ محسن شیخ حسنی در این نشست اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه برای رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا یک اقدام انقلابی و شرعی است که امیدواریم با مشارکت همه گروه ها بتوانیم آن را آبرومندانه و توأم با تکریم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: بسیج با بهره گیری از ظرفیت اقشار 19 گانه قادر است همراه مؤثری در اجرای این طرح باشد لذا امیدواریم با همراهی مردم این کار ارزشمند بخوبی عملیاتی شود و نیازمندان از حمایت های پیش بینی شده برخوردار شوند.

شیخ حسنی یادآور شد: کمیته های متعدد بسیج هر کدام می تواند وظیفه ای بر عهده گرفته و برای اجرای موفق طرح مشارکت کند تا بتوانیم با شناسایی افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه با حفظ عزت و کرامت نیازمندان عملیاتی می شود

رزمایش کمک مومنانه با حفظ عزت و کرامت نیازمندان عملیاتی می شود