مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-15سياسي

مصوبات شورای شیراز در راستای حمایت از تولید خواهد بود


رییس شورای شهر شیراز با اشاره به جایگاه کلیدی مردم در تحقق شعارهای کلان، گفت: در سال جهش تولید اعضای شورای شهر شیراز خود را موظف می دانند با مصوبات خود از حوزه تولید و تولیدکنندگان حمایت کنند.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز با اشاره به جایگاه کلیدی مردم در تحقق شعارهای کلان، گفت: در سال جهش تولید اعضای شورای شهر شیراز خود را موظف می دانند با مصوبات خود از حوزه تولید و تولیدکنندگان حمایت کنند.

سید عبدالرزاق موسوی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید ، گفت: ممکن است در نگاه اول برداشت شود که مخاطب این نامگذاری صرفاً بخش های اقتصادی اعم از کشاورزی و صنعتی است و در نتیجه تکلیفی متوجه سازمان ها و نهادهای دیگری همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر نخواهد بود در حالیکه در حقیقت نقش مستقیم و غیرمستقیم مردم و نمایندگان آنها در شورای شهر بسیار مهم و اثرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، موسوی با تاکید بر اینکه قانونگذار، شورای اسلامی شهر را با هدف پیشبرد برنامه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایجاد کرده است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر می توانند با مصوبات خود در جهت تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مردم، کاهش هزینه های اداره شهر، افزایش منابع مالی و همچنین بهینه سازی زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای شیراز در راستای حمایت از تولید خواهد بود

مصوبات شورای شیراز در راستای حمایت از تولید خواهد بود