مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-15سياسي

شناسایی 78 هزار خانوار کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا


کرمانشاه_ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از شناسایی 78 هزار خانوار کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند، - کرمانشاه_ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از شناسایی 78 هزار خانوار کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند، توسط سپاه استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه اظهار داشت: در بحران های مختلف استان کرمانشاه پرونده درخشانی در انسان دوستی و برادری دارد و توانسته با همدلی از سختی ها عبور کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: شیوع بیماری کرونا غیر از مشکلات روانی و بهداشتی، مشکلات عدیده ای در بخش های مختلف از جمله اقتصادی در جهان و کشور ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس برای بسیاری از اصناف، دست فروش ها، کارگران و … مشکلات عمده ای به وجود آمد تا حدی که برخی از آنها به لحاظ معیشتی در تنگنا قرار گرفته اند که امروز نیازمند یاری هستند.

سردار ریحانی بیان داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود امروز نه در قالب کمک بلکه در قالب رزمایش مواسات و همدلی باید به میدان بیاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 78 هزار خانوار کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا

شناسایی 78 هزار خانوار کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا