مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:462020-04-15سياسي

شناسایی 78 هزار خانوار کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه اظهار داشت: در بحران های مختلف استان کرمانشاه پرونده درخشانی در انسان دوستی و برادری دارد و توانسته با همدلی از سختی ها عبور کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: شیوع بیماری کرونا غیر از مشکلات روانی و بهداشتی، مشکلات عدیده ای در بخش های مختلف از جمله اقتصادی در جهان و کشور ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس برای بسیاری از اصناف، دست فروش ها، کارگران و … مشکلات عمده ای به وجود آمد تا حدی که برخی از آنها به لحاظ معیشتی در تنگنا قرار گرفته اند که امروز نیازمند یاری هستند.

سردار ریحانی بیان داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود امروز نه در قالب کمک بلکه در قالب رزمایش مواسات و همدلی باید به میدان بیاییم.

وی از شناسایی و تهیه لیستی از افرادی که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند توسط سپاه استان خبر داد و گفت: در این خصوص حدود 78 هزار خانوار را در سطح استان شناسایی کردیم و سامانه ای را نیز طراحی کردیم تا توزیع عادلانه صورت بگیرد و موازی کاری در کمک رسانی به وجود نیاید.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به احادیث فراوانی از ائمه اطهار در خصوص یاری رساندن به همنوعان اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 78 هزار خانوار کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا

شناسایی 78 هزار خانوار کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا