مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-15بين الملل

انتقاد رهبر حزب کارگر انگلیس از راهبردهای دولت در قبال شیوع کرونا


دولت انگلیس وعده داده است از تمام پرسنل و ساکنان مراکز نگهداری سالمندان تست کرونا گرفته می شود اما همچنان درخصوص عدم اعلام راهبرد نحوه خروج از قرنطینه در آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درپی انتشار گزارش هایی از شیوع گسترده ویروس کرونا در مراکز نگهداری سالمندان در انگلیس، دولت این کشور وعده داد تست کرونای بیشتری در این مراکز گرفته شود.

به نوشته خبرگزاری ).

آدلینا کوماس کارشناس مرکز سیاست گذاری و ارزیابی مراکز نگه داری سالمندان در انگلیس در مصاحبه با این روزنامه گفت: از دید من، این [آمار] نشان می دهد باید منابع به طور مساوی در اختیار خدمات ملی سلامت و مراکز عمومی نگهداری از سالمندان قرار گیرد.

فاصله گذاری فیزیکی در این مراکز غیرممکن هستند و افرادی که در آن ها نگه داری می شوند قادر به انجام اقدامات لازم نیستند و کارکنان نیز به قدر کافی مورد حمایت و آموزش قرار نمی گیرند.

بسیاری از کارکنان این مراکز دانش پزشکی بسیار اندکی دارند .

  همچنین رویترز نوشت، کر استارمر   رهبر جدید حزب کارگر انگلیس روز چهارشنبه از دولت محافظه کار این کشور درخواست کرد راهبرد خروج جامعه از قرنطینه را منتشر کند.

استارمر گفت: سوال این نیست که آیا در روز پنجشنبه قرنطینه عمومی تمدید می شود یا خیر، بلکه سوال این است که دولت چه زمانی، چگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رهبر حزب کارگر انگلیس از راهبردهای دولت در قبال شیوع کرونا

انتقاد رهبر حزب کارگر انگلیس از راهبردهای دولت در قبال شیوع کرونا