مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-15سياسي

بیش از 70 هزار خانوار نیازمند در کرمانشاه شناسایی شده است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه پیامدهای اقتصادی شیوع بیماری کرونا باعث شده برخی خانوارها برای تامین نان شب خود هم دچار مشکل شوند، - ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه پیامدهای اقتصادی شیوع بیماری کرونا باعث شده برخی خانوارها برای تامین نان شب خود هم دچار مشکل شوند، از شناسایی بیش از 70 هزار خانوار نیازمند در سطح استان خبر داد.

سردار بهمن ریحانی در نشست امروز (27 فروردین) با فعالین اقتصادی استان کرمانشاه، از پیامدهای اقتصادی شیوع بیماری کرونا که تمام جهان و به تبع آن ایران و استان کرمانشاه را درگیر کرده یاد کرد و گفت: وضعیت معیشتی برخی از خانوارها بسیار دشوار شده و حتی عده ای برای تامین نان شب خود با مشکل مواجهند.

وی ادامه داد: علاوه بر افرادی که کارگر، نیروی روزمزد، دستفروش و.

هستند و اکنون دچار مشکل شده اند، برخی از افرادی که در گذشته درآمد کافی داشتند هم این روزها شغل آنها تحت تاثیر قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از تاکید مقام معظم رهبری برای لزوم رزمایش جهادی و کار فوق العاده برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا یاد کرد و گفت: بسیاری از اقشار آسیب دیده تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 هزار خانوار نیازمند در کرمانشاه شناسایی شده است

بیش از 70 هزار خانوار نیازمند در کرمانشاه شناسایی شده است