مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-15اقتصادي

2 طرح عمرانی در شهرستان فارسان بهره برداری شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسکن محرومان روستای ده چشمه شهرستان فارسان با 650 میلیون ریال اعتبار و اجرای طرح هادی روستای گوشه در این شهرستان با 3 میلیارد و 83 میلیون ریال اعتبار بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سهراب رییسی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های شهرستان فارسان تاکید کرد: همچنین عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان با افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد و تا سال 1400 قابل بهره برداری است.

رییسی، به آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع مسکونی خیری روستای عیسی آباد شهرستان فارسان اشاره و تصریح کرد: این طرح 5 واحدی در یک طبقه با 6 میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: برای آغاز عملیات اجرایی ساماندهی قنات کهریز روستای راستاب شهرستان فارسان 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادث هزینه و تا پایان امسال بهره برداری می شود.

رییسی اظهار داشت: با بهره برداری از 2 طرح و آغاز عملیات اجرایی 3 طرح جدید در شهرستان فارسان زمینه اشتغال مستقیم 40 نفر فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،هم اینک 748 روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد 539 روستای بالای 20 خانوار است و 420 روستا نیز دهیاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 طرح عمرانی در شهرستان فارسان بهره برداری شد

2 طرح عمرانی در شهرستان فارسان بهره برداری شد