مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-15سياسي

تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین


معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به لزوم توانمندسازی معتادان بهبودیافته از تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین خبر داد.

- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به لزوم توانمندسازی معتادان بهبودیافته از تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا گودرزی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به لزوم مقابله با این معضل گفت: قاچاق مواد مخدر و اعتیاد دو معضل جدی و خطرناک است که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود از مواد مخدر به عنوان مهم ترین آسیب اجتماعی نام برده اند که باید به موقع با آن مقابله کنیم تا دچار خسارت نشویم.

وی به نقش خطیر آموزش و پرورش در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان نظام با اعتیاد به دنبال آن هستند تا به باورهای اساسی یک خانواده صدمه وارد کنند اما آموزش و پرورش با شناسایی والدین معتاد و کودکان در معرض اعتیاد می تواند این توطئه را خنثی کند، ضمن اینکه دانشگاه ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می توانند با برنامه ریزی مناسب نسبت به آگاهی بخشی به جامعه اقدام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران تصریح کرد: طبق دستور استاندار تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین

تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین