مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-15اقتصادي

بودجه شهرداری های استان کردستان 18 درصد افزایش یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بودجه شهرداری کردستان در سال 98 نسبت به سال قبل از آن 18 درصد افزایش یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، شهرام ملکی اظهار کرد: امروز مردم سنندج با نگاه باز مسائل را می بینند و شهر خود را با شهرهای دیگر مقایسه می کنند اما با توجه به توان مالی شهرداری سنندج اگر نظرسنجی کنیم، عملکرد حوزه شهری، قابل پذیرش است.

وی افزود: بودجه سال 98 شهرداری های استان 447 میلیارد تومان بود که نسبت به سال 97 حدود 18 درصد افزایش داشته و کمک های دولتی سال 98 بالغ بر 175 میلیار تومان بوده که نسبت به سال 97، 82 درصد افزایش داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: از سوی دیگر 400 میلیارد تومان اعتبار از محل های مختلف به حساب شهرداری های استان واریز شد که توانست بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کند.

ملکی یادآور شد: سال گذشته، شهرداری سنندج دغدغه معوقات داشت اما امسال 196 میلیارد تومان سرمایه دارد.

وی طرح بازآفرینی شهری را نمودی از عدالت اجتماعی عنوان کرد و با اشاره به اجرای طرح های توانمندسازی در مناطق حاشیه و بافت های فرسوده شهر سنندج، بیان کرد: اعتبارات لازم برای این اقدامات از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری های استان کردستان 18 درصد افزایش یافت

بودجه شهرداری های استان کردستان 18 درصد افزایش یافت