مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-15بين الملل

ترکیه شورشیان سوری را به لیبی می فرستد/ اتحادیه اروپا: از وضعیت لیبی خبر داریم


دیده ­بان حقوق بشر سوریه گزارش داد، در بحبوحه بحران شیوع کرونا، ترکیه گروه جدیدی از شبه نظامیان گروه­ های هم پیمان سوری خود را به طرابلس لیبی اعزام کرد.

- ترکیه شورشیان سوری را به لیبی می فرستد/ اتحادیه اروپا: از وضعیت لیبی خبر داریم دیده ­بان حقوق بشر سوریه گزارش داد، در بحبوحه بحران شیوع کرونا، ترکیه گروه جدیدی از شبه نظامیان گروه­ های هم پیمان سوری خود را به طرابلس لیبی اعزام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسکای نیوز، این سازمان وابسته به مخالفان سوری اعلام کرد، ده­ ها نظامی سوری برای مشارکت در جنگ و حمایت از نیروهای دولت وفاق ملی لیبی علیه نیروهای موسوم به ارتش ملی این کشور به فرماندهی خلیفه حفتر وارد لیبی شدند.

تاکنون حدود 5050 نیروی نظامی وارد خاک لیبی شده اند و تعداد سربازانی که برای آموزش وارد اردوگاه­ های ترکیه شدند به حدود 1950 تن می رسند.

دیده ­بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، درگیری ­های شدید میان دو طرف در محورهای مختلف لیبی ادامه دارند و هشت نظامی سوری نیز در این درگیری­ ها کشته شدند و به این ترتیب تاکنون از میان گروه های نظامی هم پیمان با ترکیه که در لیبی می­ جنگند 190 نظامی کشته شدند.

در همین راستا، احمد المسماری، سخنگوی ارتش ملی لیبی گفت، فرودگاه ­های ترکیه همچنان روزانه مزدوران را به فرودگاه­ های مصراته و طرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه شورشیان سوری را به لیبی می فرستد/ اتحادیه اروپا: از وضعیت لیبی خبر داریم

ترکیه شورشیان سوری را به لیبی می فرستد/ اتحادیه اروپا: از وضعیت لیبی خبر داریم