مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-15سياسي

آستان قدس باید در تحقق«جهش تولید» و حمایت ازبخش خصوصی پیشران باشد


آستان قدس رضوی باید پیشران باشد، به این معنا که در تولید محصولات مهم برای کشور ریسک پذیر بوده و با حمایت از بخش خصوصی راه را برای آن ها باز کند.

- مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی باید پیشران باشد، به این معنا که در تولید محصولات مهم برای کشور ریسک پذیر بوده و با حمایت از بخش خصوصی راه را برای آن ها باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در دیدار مدیران بخش های اقتصادی آستان قدس رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، با تأکید بر اینکه این نهاد به هیچ عنوان به دنبال سوداگری نیست، ابراز کرد: اولویت نخست آستان قدس در حوزه اقتصادی رفع نیازهای کشور و مردم است و کسب سود در مرحله بعدی قرار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: قاعدتاً بخش خصوصی ریسک پذیر نیست و نگاه اقتصادی دارد، اما ما باید منافع مردم و کشور را مدنظر داشته باشیم و در عرصه هایی که نفع آن برای جامعه است، ریسک پذیر باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی با بیان اینکه آستان قدس رضوی باید پیشران باشد، به این معنا که در تولید محصولات مهم برای کشور ریسک پذیر بوده و راه را برای بخش خصوصی باز کند، اظهار کرد: ما نباید رقیب بخش خصوصی باشیم و در حوزه هایی که بخش خصوصی امکان ورود ندارد، وارد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس باید در تحقق«جهش تولید» و حمایت ازبخش خصوصی پیشران باشد

آستان قدس باید در تحقق«جهش تولید» و حمایت ازبخش خصوصی پیشران باشد