مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-15اقتصادي

افزایش آب پشت سدهای تهم و گلابر


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: از اول مهرماه سال گذشته تا 22 فروردین ماه امسال، آب پشت سدهای تهم و گلابر افزایش یافته است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: از اول مهرماه سال گذشته تا 22 فروردین ماه امسال، آب پشت سدهای تهم و گلابر افزایش یافته است.

یوسف رضاپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت سدهای استان، اظهار کرد: از اول مهرماه سال گذشته تا 22 فروردین ماه امسال، حجم مخزن سد تهم در شهر زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن 15 درصد افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر میزان حجم مخزنی سد تهم 54 میلیون و 600 هزار مترمکعب است که این میزان در سال گذشته بیش از 49 میلیون مترمکعب بوده و 67 درصد از حجم مخزن این سد پر است، در حالی که در مدت مشابه سال قبل سد تهم 58 درصد آب داشت.

وی با اشاره به حجم آب موجود در سد گلابر، اظهار کرد: مخزن این سد نیز بیش از 67 درصد آب دارد که این میزان در مدت مشابه سال قبل 58 درصد بود که نشان از افزایش 18 درصدی آب موجود در آن است.

رضاپور در رابطه با وضعیت سد کینه ورس، تصریح کرد: حجم آب سد کینه ورس 88 درصد است این رقم در سال گذشته 96 درصد بود که حجم آب آن کاهش 8 درصدی دارد؛ به طوری که سد کینه ورس در حال حاضر 14 میلیون و 100 هزار مترمکعب آب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آب پشت سدهای تهم و گلابر

افزایش آب پشت سدهای تهم و گلابر