مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-15فناوري

تا پایان امسال تمام روستاهای لرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: تا پایان امسال تمام روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: تا پایان امسال تمام روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

شهاب حیدری در خصوص کندی سرعت اینترنت اظهار کرد: در یک بازه زمانی یک ماهه با همکاری آموزش و پرورش و شرکت مخابرات استان نشست های متعدی داشتیم و اطلاعات دقیق و جامعی از مدارس مشخص و امکان سنجی ها انجام شده است و تقریبا اطلاعات به جمع بندی نهایی رسیده و توافقاتی بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات لرستان انجام شده که موضوع اینترنت در دو تا سه فاز انجام می شود.

وی با بیان اینکه اولویت ما روستاهای بالای20 خانوار برای اتصال به شبکه ملی اطلاعات و در فاز بعدی شهرهای زیر 20 هزار خانوار است، ادامه داد: در برخی مدارس شرکت مخابرات استان قبلا امکانات و سرویس های لازم را فعال کرده بود و در حال حاضر امکان سنجی فنی آنها انجام شده است.

برگردان 200 مدرسه به سرویس هوشمندسازی مدارس و شبکه ملی اطلاعات مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از مجموع 2128 مدرسه واجد شرایط در استان، 200 مدرسه که دارای سرویس ADSL بودند امکان سنجی شدند و به سرویس هوشمندسازی مدارس و شبکه ملی اطلاعات برگردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان امسال تمام روستاهای لرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد

تا پایان امسال تمام روستاهای لرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد