مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-15اقتصادي

مراکز قرآنی بوشهر 41 کارگاه تولید ماسک و دستکش راه اندازی کردند


مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت بوشهر از مشارکت مراکز قرآنی استان بوشهر در راه اندازی 41 کارگاه تولید ماسک و دستکش در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم مرادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراکز قرآنی استان بوشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا و همزمان با اقدام سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد پویش ملی به توان ما با پیوستن به این پویش اقدام کردند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا با مشارکت در راه اندازی 41 کارگاه تولید ماسک و دستکش در سطح استان به ایفای نقش پرداختند.

وی ضدعفونی کردن معابر، مساجد، مراکز و فضاهای آموزشی، مراکز قرآنی و محلات و برگزاری کارگاه آموزشی در فضای مجازی را از اقدامات مهم در راستای مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد.

مرادی پیگیری کمک به افراد بی بضاعت از طرف اتحادیه و با همکاری مراکز قرآنی و شناسایی فقرای محلات، برگزاری جشن های نیمه شعبان و آذین بندی مؤسسات در موالید شعبانیه و انعکاس برگزاری جشن های نیمه شعبان در فضای مجازی به صورت حسینیه مجازی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان بوشهر گفت: قربانی کردن به مناسبت نیمه شعبان و کمک به فقرا و مستمندان، بازدید مستمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز قرآنی بوشهر 41 کارگاه تولید ماسک و دستکش راه اندازی کردند

مراکز قرآنی بوشهر 41 کارگاه تولید ماسک و دستکش راه اندازی کردند