مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-15سياسي

خدری: کرونا را دستمایه تسویه حساب شخصی و گروهی قرار ندهید


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از آنها که خود را خادمین مردم می دانند خواست که موضوع کرونا را که با حیات مردم سروکار دارد را دستمایه تسویه حساب های شخصی و گروهی قرار ندهند و برای مبارزه با این ویروس با دولت همکاری کنند.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از آنها که خود را خادمین مردم می دانند خواست که موضوع کرونا را که با حیات مردم سروکار دارد را دستمایه تسویه حساب های شخصی و گروهی قرار ندهند و برای مبارزه با این ویروس با دولت همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز گفت: امیدوارم شعار سال در حد سربرگ های اداری و تابلوهای شهری نباشد و انتخاب این عنوان منجر به رونق تولید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه رویکردهای متفاوت و گاهی متناقض در خصوص ماهیت و چگونگی مواجهه دستگاه ها با بحران کرونا بی اعتمادی افکار عمومی که مهم ترین سرمایه اجتماعی حاکمیت است را فراهم نموده است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنها که خود را خادمین ملت می دانند موضوع کرونا که حیات و ممات کشور به آن وابسته است را دستمایه تسویه حساب های شخصی و گروهی قرار ندهند به گونه ای که با اظهارات مختلف تمام تلاش شان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدری: کرونا را دستمایه تسویه حساب شخصی و گروهی قرار ندهید

خدری: کرونا را دستمایه تسویه حساب شخصی و گروهی قرار ندهید