مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-15اجتماعي

انجام 1200 بازرسی فنی از تجهیزات مراکز تفریحی در همدان


مدیرکل استاندارد همدان با بیان اینکه ضریب نفوذ استانداردسازی تجهیزات تفریحی استان همدان 71 درصد است، از انجام یک هزار و 189 بازرسی فنی از تجهیزات مراکز تفریحی همدان خبر داد.

- محمد مددی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همدان منطقه ای گردشگری است و متصدیان شهربازی ها برای برقراری ایمنی و حفظ سلامتی استفاده کنندگان از استانداردسازی تجهیزات خود استقبال می کنند، اظهار کرد: از یک هزار و 189 بازرسی فنی از تجهیزات مراکز تفریحی استان همدان 543 بازرسی از تجهیزات شهربازی و 646 بازرسی از تجهیزات زمین بازی انجام شده است.

مددی افزود: وسایل و تجهیزات شهر بازی و زمین بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و در صورت بهره برداری بدون مجوز استاندارد متخلفان باید پاسخگوی هرگونه حادثه احتمالی باشند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 88 استانداردسازی تجهیزات شهربازی ها و از سال 85 این عملیات برای تجهیزات زمین های بازی کشور در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد همدان تاکید کرد: استانداردسازی شهربازی و زمین های بازی فقط به وسایل و تجهیزات معطوف نمی شود بلکه تمام فرایند از طراحی، ساخت، نصب و بهره برداری باید استاندارد شود.

مددی با اشاره به 543 بازرسی از تجهیزات شهربازی استان در سال گذشته، تعداد تجهیزات موجود در شهربازی های استان را 344 تجهیز اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 1200 بازرسی فنی از تجهیزات مراکز تفریحی در همدان

انجام 1200 بازرسی فنی از تجهیزات مراکز تفریحی در همدان