مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-15سياسي

احتمال عدم بازگشایی مدارس تا 15 اردیبهشت


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به نظر می رسد حداقل تا 15 اردیبهشت ماه مدارس بازگشایی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی ظهر امروز در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن جلسات صداوسیمای مرکز سمنان اظهار کرد: از تلاش ها و همکاری های صداوسیمای مرکز سمنان در آرامش بخشی و فرهنگ سازی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس تقدیر می شود.

وی تصریح کرد: در ادامه مسیر مقابله با کرونا ویروس، نقش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اجتناب ناپذیر بوده و به یقین نقش صداوسیما در رفتارسازی و فرهنگ سازی برای ریشه کنی این ویروس منحوس بسیار برجسته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: با وجود تعطیلی مدارس، صداوسیما برای تداوم تدریس و آموزش ها به خوبی به مدد آموزش و پرورش آمد و شبکه های چهار و آموزش سیما و رادیو در بحث آموزش دانش آموزان خوش درخشیدند.

دستورانی بیان کرد: در کانون های فرهنگی و تربیتی استان سمنان، بیش از 60 هزار عدد ماسک تولید شد که از این حیث، استان سمنان از رتبه های شاخص کشور برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حداقل تا 15 اردیبهشت ماه هم به نظر می رسد مدارس بازگشایی نشود، اجرای طرح های آموزشی در قالب و بستر فضای مجازی و همراهی صداوسیما ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال عدم بازگشایی مدارس تا 15 اردیبهشت

احتمال عدم بازگشایی مدارس تا 15 اردیبهشت